Bestyrelsesmøde 2007, nr. 1 2007-01-19 Tilbage til forsiden

Bestyrelsesmøde 2007, nr. 1, i klubben, 2007-01-18, kl. 19:30

Til stede: Ernst M. Hansen (EH), Bjarne Røhder (BR), Per Kühlmann (PK), Flemming Bruun (FB), Gisli Hardarson (GH), John Vestergaard (JV), Bjørn Enemark (BE)

1. Den kommende generalforsamling
  2. Klubbens 75-års jubilæum
    Det er i efteråret 2008, så der er noget tid endnu. Men vi skal begynde at tænke på, hvordan vi vil gøre det.
    Skal der være en turnering med deltagelse af udenbys spillere?
    EH havde tidligere forsøgt at skrive til mange for at rejse noget sponsorstøtte til præmier, men uden held.
    Kunne man søge om tilskud til jubilæet fra kommunen?
    PK mente, at der skulle være en fest for medlemmerne, det kunne være om aftenen efter en eventuel turnering, det burde være med damer som ved klubbens 50-års fødselsdag.
    Det blev også diskuteret, hvor en sådan fest kunne holdes. Rødovregård? Espehus? Foreningshuset? Der var også enighed om at købe noget hjælp til servering og oprydning. EH undersøger muligheder.

3. Til slut orienterede BE om en kommende henvendelse fra Vanløse om et eventuelt samarbejde. Vi afventer denne.

Næste møde ikke fastlagt

Bjørn